Middag hos vi i veckan!

Hej! Efter en tråkig och seg dag i skolan gick jag, viveka, linda & emmson hem till viveka och pluggade. Engelska och matematik -.- Sedan kraschade vi i vives ny stora 140 säng och såg lite på tv och efter det åt vi mat. Ris och kyckling. jättegott! Vi satt och åt länge och skrattade, somvanligt. En stund efter såg vi på något program på tv 400. Helt sjukt verkligen. Det handlade om hur någon skulle stå och skälla ut någon annan inför en hel publik. haha. Jag kom precis hem och såg lite av slutet på sex and the city. Tyvärr inegn bild på dagens outfit, behövs inte direkt heller. Ceep monday jeans, ljusturkost linne och en svart uringad tröja över. Inget speciellt direkt. Imorgon har jag sovmorgon, VILKEN LYCKA! ja ska bara ligga och slappa hela morgonen. Nu ska jag göra mig en kopp te och se på tv :) pussar <3





- vad brukar ni dricka för te? :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack, din blogg är också superfin =)<3

2009-01-19 @ 20:44:40
URL: http://sofiahugosson.blogg.se/
Postat av: erika

Fin blogg du har, känner inte jag dig förresten ? Det känns som det ;)

2009-01-20 @ 15:09:48
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: hanna

finfin blogg :D

2009-01-20 @ 16:32:14
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack hörrni :)

jo kanske det. jag har hört talas om dig iallafall :)

2009-01-20 @ 18:58:04
Postat av: olivia

tack hörrni :)

jo kanske det. jag har hört talas om dig iallafall :)

2009-01-20 @ 18:58:57
Postat av: olivia

tack hörrni :)<3

kanske, jag tycker också att det känns som jag känner dig :p

2009-01-20 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0