Kära bloggläsare!

Blir verkligen otroligt glad nu när jag ser hur många besökare jag har och de här dagarna har jag haft runt 23 läsare per dag :D Tack för att ni läser min blogg, det glädjer mig och ett stort förlåt för att jag inte har lagt in så jättemånga bilder under det senaste dagarna. Jag ska berätta skälet nu; - Datorn där jag har alla mina bilder är sönder till och från. Ibland funkar den och ibland inte och när den inte funkar så blir det tyvärr inga bilder utan då skriver jag på en annan dator. Så ni vet. Men den 15 februari! min födelsedag! ska jag få en alldeles ny laptopp, vilket glädjer mig otroligt. Då blir det lättare för mig att lägga in bilder!
Love <3

Kommentarer
Postat av: '''

din blogg suger........

2009-01-10 @ 22:07:24
Postat av: Hannie

men jävla äckliga idiot som skriver anonymt,vafan haru för problem ? skaru skriva något så skriv iallafall vem du är din patetiska mutta !



Olivia din blogg är jättefin!

2009-01-11 @ 14:14:04
Postat av: Victoria

Synd att du inte vågar stå för vad du säger, anonym. Men sålänge du inte skriver ditt namn så är din kommentar meningslös, ingen bryr sig om den.



Din lilla fegis.

2009-01-11 @ 16:14:29
URL: http://pwithe.blogg.se/
Postat av: ''''

ni känner ändå inte mig

2009-01-11 @ 17:11:40
Postat av: Victoria

Och jag är glad för det, tack gode gud! Tänk att ha en sån som du som kompis, en som säger saker på internet men som inte skulle kunna stå för det face to face.



Men jag hoppas, för din skull, att du skaffar dej ett liv. Det är riktigt sorgligt att bete sig som du gör, lilla lilla du..

2009-01-11 @ 18:50:07
URL: http://pwithe.blogg.se/
Postat av: linda

men fy fan vad töntigt, lägg av och skaffa dig ett litet liv?!

2009-01-11 @ 19:20:02
URL: http://lkarllson.blogg.se/
Postat av: mags

olivias blogg är kanske inte finast av alla bloggare men den är snygg och det hon skriver är roligt att läsa, hon säger vad hon tkr, in a god way. och om du inte känner oss varför då lägga en sån onödig kommentar - jo det förstås.. avundsjuka var ordet.

2009-01-11 @ 19:53:43
Postat av: Rebecca

gud vilken onödig kommentar -.-

2009-01-16 @ 17:17:25
URL: http://ribbecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

Men du olivia, jag kan söka upp IP adressen för den onödiga kommentaren, ge mig bara IP adressen, den står under kommentaren så får vi alla veta vem det är. <3

2009-01-16 @ 18:56:44
URL: http://ribbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0