Grattis mamma! / 17 januari

jag han faktiskst inte skriva igår. Jag var först i skolan och sen vara jag med hanna, vi åkte runt lite och tog sedan en liten fika i centrum. ost + skinkpaj (som hanni nästan åt upp) Haha! Efter det åkte vi hem till hanna och såg på en skräckis
"venom" hette den. Handlade om en äcklig jävel som gick omkring o döda människor med en kofot. Fy, den var rätt äcklig faktiskt. Idag fyller faktiskt mamma år, och vi ska om ett tag åka in till stan och träffa mormor och moster och gå på någon thailändsk restaurant till kvällen. O just nu har jag PAANIK. Vi ska ha något förhör på biologin på måndag om alkohol och jag fattar absolut ingenting och jag har dessutom ingen som helst tid att plugga i helgen heller. Aja, vi får väl se hur det går. nu har linda och jag bestämt att vi ska börja på yoga på torsdagar i mörby centrum. Jag tror också att maria, emma och viveka också skulle hänga på o sen så går ju redan jillsan och linnea i gruppen så vi blir rättså många . Det blir roligt! Hinner nog inte skriva ikväll, jag tror jag kommer hem rättså sent.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0