Packning

Idag gick jag som väntat hem efter matteprovet, efter som att de var min första feberfria dag ville jag vara hemma.
Nu packar jag inför i morgon. Klacke (tränare) hämtar mig klockan halv ett i morgon utanför skolan och jag får gå tidigare. Riktigt skönt. Sen åker alla bilar från IP till Lidingö. Bosön, där vi bara ska spela fotboll hela helgen. Är borta hela helgen så kommer inte ha mycket tid till datan. Men ska försöka klämma in ett inlägg någon gång. På Lördag är det alla hjärtas dag och om jag inte hinner skriva den dagen så önskar jag er alla en jättemysig alla hjärtas-dag :)<3. Och nu är det inte långt kvar. Jag fyller år på söndag! Ni ska få se en liten lista på saker som jag önskar mig:

Dator
Bredare säng
Bankomatkort
Ett armband som symboliserar mig
Ljusrosa tröj/kofta
Vit u-ringad tröja
G-klavs halsband
Örhängen, från SNÖ.
Titanicfilmen
The nootbook
En ny matta
Parfym, Jennifer Lopez
Vit smyckesställning. Ett träd.
Turkos/blå stickad halsduk från MQ.

/olivia.

Kommentarer
Postat av: hanna

ha så kul & grattis i förskott ! ska också åka iväg imorrn , till falun :) <3

2009-02-12 @ 21:55:53
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: sara

Svar: tack så mkt. var gärna med i min tävling

2009-02-12 @ 22:44:00
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: emma

grattis i förskoott <3 hoppas du får allt du önskat dej :)

2009-02-13 @ 07:18:18
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
Postat av: från Ebbbssss

Hördududu! Vi kommer imorgon! :D

2009-02-13 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0