Mysdag med Bvän

Hej! idag har jag haft en riktigt mysig dag, jag har varit med emma i stort sätt hela dagen. Till lunch åt vi wok och gick sen ner till ica och köpte godis och unnade oss med det hela eftermiddagen. När vi kom hem hade vi lite spa med avokadomask och bastu hos Emma. Vilket var väldigt mysigt. Pappi hämtade mig där klockan 7 och vi åkte till VallaThai och köpte mat. Otrolig gott var det! Och nu hade jag ju såklart planerat att ladda in mina bilder från idag i min dator men så hittar jag ju inte min sladd. Hur typiskt kan det bli? Jaja.

Imorgon åker jag till Dalarna och bor på hotel med familjen under två dagar och kommer hem på lördag igen. Blir tvungen att hänka med för att jag tydligen skulle hämta en sak som jag glömde i våras hos pappas kompis som då bor där. Jag kommer att bo på "dalecarlia" och ingen dator kommer med. Ska försöka klara mig utan den nu tills på Lördag.
Ha det bra! finns på mobilen om det är något :)
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Julia

FETT COOLT ! :o

Jag och min familj bodde på hotellet en bit bort Dalecarlia, Greens hotell hette det. :)

Puss <33

2009-02-28 @ 18:53:29
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: emma

det låter jättekuul! <3

2009-03-01 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0