Ingen träningslust

Gud vad jag är trött nu. Har verkligen ingen som helst lust att åka iväg på spinning nu. Jag kom precis hem från täby centrum där jag var med många människor men framför allt Hanna, Linda & Viveka. Där köpte jag och hanna en present till viveka. Kan dessvärre inte skriva in den här om hon kanske kan läsa det, haha. Men det var fint iallafall. Nu ska jag gå igenom spanskan en gång till och till träningshallen där vi ska cykla som dårar.




Så himla härlig bild. I gothia i somras i spöregn mot Scotland. xD
Kärlek
/ Livvi

Kommentarer
Postat av: hanna

vart kom ni i gothia ? :) <3

2009-02-20 @ 14:59:01
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: emma

förlåt om ja inte har kommenterat på länge:) har tagit bort min blogg , men jag kommer självklart kommentera :) frågar som hanna, hur gick det ? <3

2009-02-20 @ 15:18:29
Postat av: Anonym

jaha nej men gud nej det är absolut ingen fara :)

har du ? funderar oxå på att göra det ..

vi kom på 6 plats tror jag :p<3

2009-02-20 @ 15:52:05
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0