Valborg

Såååå skööönt! Äntligen så är det helg. Typ det som man har gått och längtat efter hela veckan. Ikväll ska jag till näsbypark med Lollo. Det blir kul! Vi ska vara där och vi har väl inga direkta planer. Ska försöka att inte komma hem så jättesent för i morgon ska jag till gröna lund och då vill man vara pigg. Vi är typ asmånga som ska dit och jag lovar err att jag ska åka "insane". Då kna jag berätta hur det kändes att åka den sen efter. Har jag förstått allting rätt så blir vi: Jag, Viveka, Linda, Emma, Rebecca, Ellinor, Erik, Weiler, Max, Hugo, Simon, Fabbe, och några till. Förlåt om jag har glömmt någon men jag kommer inte ihåg alla. Haha. Så räkna inte med att jag hinner skriva i morron. Här kommer lite bilder från igår på mig och min bästis Viveka.

 





Kommentarer
Postat av: Maj

söta bilder!

kul på valborg?

2009-05-01 @ 22:09:18
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0