Tisdag

Hola !
Idag har jah haft en trevlig dag. Vaknade överdrivet tidigt. Klockan halv nio!! Det är någon konstig nerv som sitter fastklämd i min hjärna för så tidigt har jag vaknat alla andra dagar under detta lov -.-  Under förmiddagen var jag med herr Wille & Fru ebba. Vi hoppade studsmatta som alla andra dagar + att ebba stukade sin fot. Då började jag skratta. Då blev hon inte så mycket gladare. Mohuhahah. Stackars människa. Det var dessutom mitt fel att det hände. Hahah.
Nåväl. Efter det åkte vi till fiket "Kust" som ligger i Falserbo. Jag åt en stoooor skagenröremacka + en kladdkakis efteråt + att den var med grädde. Sen gick jag ut på en fyr och vadrade runt där med Selma. Där gick jag uppför en kant och hoppade ner bakom den. Och där trodde såklart oroliga mormor att det var vatten så hon skrek av rädsla. : - OLIVIA! GÅ BORT DÄRIFRÅN MED DETSAMMA! VAD GÖR DU BARN?! hahhaha. Jag och min kusselikuss började asgarva åt mormor som efter den händelsen gick och sa tyst för sig själv "ungdomar, ungdomar" . Stackars tant. Hon fick säkert en hjärtinfarkt. Efter det kom min knasiga moster o frågade om vi skulle sticka på bio o se "Marley & Jag" och det ville vi alla.
Och härregud vad jag bölade. Seriöst jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket åt en film någon gång. Jättefin film verkligen. Nu är jag hemma och sitter och skrattar åt ebba som ligger på golvet och kvider av illamående. Imorgon ska jag bada har jag bestämt mig för. Nästan. Ska nog träffa erik också. Han kom ner hit idag :D
Här slänger jag in en bild på min modiga bror som badade.



Hoppas ni fick njuta av min roliga dag uttryckt i ord.

Juste! Idag har jag och Jonathan varit tillsammans i 1 månad.

Kommentarer
Postat av: vive

JAG SAKNAR DIG VÄNNEN!!

2009-04-09 @ 12:07:50
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/
Postat av: Julia

Trevligt du verkar ha sötis! :-)

Jag badade i förrgår i havet - fyfan vad iskallt det var ;P Hahaah.

Ha det bra! <3

2009-04-09 @ 18:20:29
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv;

GLAD PÅSK SJÄLV GUMMAN!

2009-04-11 @ 20:03:08
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: josefine

grattis till månadsdagen! (:

2009-04-24 @ 15:26:49
URL: http://rebeccaochjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0