Tisdag

Idag hade jag mitt utväcklingssamtal och det gick jättebra. Sen hämtade pappa mig vid skolan klockan halv tolv och vi åkte till tandläkaren. Jag spännde min tandställning så nu är jag ganska ömm i munnen & efter, åt vi lunch där. Efter skolan åkte jag o pappa till centrum och fixade lite saker och nu har jag precis pluggat. Ska starx på fotboll men undrar hur det kommer att gå med denna huvudvärk.

Så här ser min vecka ut från och med nu:
Onsdag: Typ simon efter skolan och sen träning
Torsdag: Heldag -.- efter det kanske linda & viveka och sedan på kvällen ska jag till Lidingö
Fredag: GRÖNAN! med de flesta vänner! Kväll: oplanerad
Lördag: Heldag på stan med mamma. Kväll: oplanerad
Söndag: Oplanerad

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit-gullig bild<33

2009-04-29 @ 19:01:27
URL: http://yreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0