Fina söndag

hej på er!
Har inte hunnit skriva så mycket på sistone men nu är jag tillbaka! jag känner mig faktiskt väldigt glad idag. Det är hur fint väder somhelst, jag har inte så värst mycket plugg och.. aa. allt känns bra! Igår var jag på fotbolls cup hela långa dagen från klockan 08:15 till 19:00. vi kom tvåa och blev utslagna i finalen på straffar. Drygt -.- Aja, det var iallfall väligt roligt och när jag kommer hem är jag bränd i hela ansiktet av all sol och har tre skavsår på fötterna, har ont i hela benen & ryggen känns ostabil. Det blev hamburgare till middag och klockan halv tio somnade jag som en stock. Och förlåt matilda att jag inte ringde dig men som du förstog så somnade jag. Sedan blev det att gå upp tidigt idag igen för en tidig match mot boo. Det gick minde bra. Förlust med 3-0. Men jag tyckte vi var dukiga ändå. Vafan, 1 avbytare och två skadade ute på planen.

Slutpratat om fotboll. Ska upp och klä på mig nu och börja plugga lite.
Lägger in bilder från gårdagen senare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Matilda

det är lungt olivia!!:D

förstog att du var trött osv. :)<33

2009-04-26 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0