Dålig updatering

Förlåt hurrni, Har inte skrivit på ett tag nu. Men jag har inte haft någon ork eller lust p.g.a av många saker. De är lika bra att ni får veta eftersom att jag tror många undrar varför. Jag och och min pojkvän har gjort slut. Det är därför...

Nu sitter jag hemma hos viveka och tittar på när hon rensar sin garderob och allt sitt smink. Har fått två tröjor, en mascara och två foundation. Tror att det stavas så. Linda stack iäg på sats innan med sin mammi så viveka o jag fick klara oss själva. Snart ska vi gå till ica och köpa en engångsgrill och lite kött och marsmallows. Mysig gillkväll vid sjön ikväll med tjejerna. Det behöver jag verkligen. Nej, nu ska jag hjälpa viveka lite. Hoppas ni får en bra kväll.



7/3-09 - 8/4-09
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0